Top

Heeft u een vraag, suggestie, klacht of opmerking? Gebruik onderstaand contact formulier. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. (Indien uw vraag over een reeds geplaatste bestelling gaat, vragen wij u uw bestelnummer te vermelden om u sneller van dienst te kunnen zijn.)









Bestellen

>   Bestelling plaatsen
>   Artikel uitverkocht
>   Orderstatus
>   Emailadres al in gebruik
>   Registratie / Inloggen

Verzending & Levering

>   Levertijden
>   Bestelling volgen
>   Vertraging
>   Kosten van verzending
>   Verpakking bestelling

 


Bestelling plaatsen



Om een bestelling te plaatsen bij LEUKvoorNL.nl heeft u een account nodig.

U kunt direct uw artikelen uitkiezen en bestellen. Tijdens het bestelproces maakt u automatisch een account aan. Volg de stappen zoals aangegeven op uw scherm.

Als u reeds een account hebt aangemaakt, kunt u linksboven aanmelden. Ook kunt u eerst de artikelen kiezen en tijdens het bestelproces uw emailadres en wachtwoord invoeren. Uw gegevens worden automatisch ingevuld tijdens het bestelproces.

 

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.
 

Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagen.’ Het artikel is nu in uw winkelwagen geplaatst. U kunt nu verder winkelen of direct door naar stap 2.

Stap 2: klik rechtsboven op ‘naar winkelwagen’

Stap 3: controleer de gegevens van uw bestelling. Binnen de winkelwagen heeft u de mogelijkheid om de aantallen nog aan te passen.

Stap 4: Heeft u een kortingscode? Deze code kunt u invullen bij vouchercode. (Vergeet niet op 'ok' te klikken om de korting te verrekenen.)

Klik volgende
 

Mijn gegevens
Bent u een nieuwe klant? Vul dan hier uw gegevens in. Heeft u eerder een bestelling geplaatst? Vul dan hier uw emailadres en wachtwoord in.

Bezorgmethode
U kunt hier het bezorgadres van de bestelling kiezen. Als het factuuradres hetzelfde is als het afleveradres hoeft u niets in te vullen.
Bij bezorgmethode kunt u ook kiezen voor 'Afhalen' of 'Pakje Gemak'.

  • Pakje Gemak:  De bestelling wordt geleverd bij het dichtsbijzijnde PostNL punt. Hier kunt u de bestelling zelf afhalen op het moment dat het u uitkomt.
  • Afhalen: De bestelling kan afgehaald worden op het afhaaladres van LeukvoorNL.nl; Haarlemmerstraat 109 in Leiden. (U ontvangt een bevestiging zodra de bestelling klaarligt)

Betaalwijze methode
Hier kiest u de gewenste betaalmethode.
Bestelling afronden
Controleer alle gegevens goed en bevestig de bestelling. Na bevestiging wordt u doorgestuurd naar een veilige betaalomgeving van uw gewenste keuze.

Na een succesvolle betaling wordt uw bestelling definitief gemaakt in ons systeem en zal de bestelling worden verwerkt.
 



Artikel uitverkocht



Helaas kan dit gebeuren. Meestal is het artikel dan wel reeds besteld waardoor we alsnog snel kunnen leveren. U kunt contact opnemen met de klantenservice als u de actuele status wilt opvragen. Wanneer u een email stuurt, kunnen wij u ook op de hoogte stellen zodra het artikel weer voorradig is.
 

 


Orderstatus



Na de bestelling wordt u via e-mail van elke stap op de hoogte gehouden:
 

 

Orderbevestiging

Nadat wij de bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neemt u dan contact met ons op. U kunt ons bereiken per mail (verkoop@LeukvoorNL.nl) en telefonisch op 087 784 89 05.
 

Verzendbevestiging

Zodra LeukvoorNL.nl de bestelling verstuurt, ontvangt u een verzendbevestiging met Post NL tracking code. Hiermee kunt u eenvoudig uw bestelling volgen via de website van Post NL.

Na verzending van de bestelling kunt u de factuur (in PDF) inzien bij de orderhistorie in uw account.

 


Emailadres al in gebruik



Dit betekent dat u eerder een bestelling hebt geplaatst bij LEUKvoorNL.nl. Ga naar de account pagina en vraag uw wachtwoord op.
 

 



Registratie / Inloggen



Tijdens het bestelproces wordt u automatisch geregistreerd met de gegevens die u invult. Na uw succesvolle eerste bestelling ontvangt u per mail een wachtwoord, welke u kunt gebruiken bij een volgende bestelling.
Inloggen kan door linksboven uw emailadres en wachtwoord in te voeren. Ook kunt eerst uw artikelen uitzoeken en in de winkelmand inloggen tijdens het bestelproces.

Wij gebruiken de gegevens uitsluitend voor het gereed maken van uw bestelling.

 


Levertijden



Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis

 

Levertijd bij betaling met iDeal, Creditcard en Paypal

Bestelt u op werkdagen voor 16.00 uur met iDEAL of Paypal dan heeft u uw bestelling de volgende werkdag in huis.

Levertijd bij vooruitbetaling

Bij vooruitbetaling kan het 1 tot 3 werkdagen duren voor wij uw betaling hebben ontvangen. Na ontvangst wordt de bestelling nog dezelfde dag verstuurd.

Indien u niet thuis bent

Wanneer u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Mist u ook deze aflevering, dan heeft u nog 3 weken tijd om uw bestelling op te halen op het postkantoor.

 


Bestelling volgen



U kunt de bestelling volgen met de Post NL pakketcode op de TrackTrace website van de Post NL. Deze code vindt u in de verzendbevestiging, die wij u per mail versturen.
 


Vertraging



In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog in behandeling is.

Als uw bestelling in uw account de status 'in Behandeling' heeft, kunt u het beste direct contact opnemen met de klantenservice.

Heeft u een verzendbevestiging ontvangen per mail, maar nog geen bestelling ontvangen?

Het beste kunt u via de website van Post NL uw bestelling volgen. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Als u uw bestelling 3 werkdagen nadat deze is verzonden nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.
 


Kosten van verzending



Bij LeukvoorNL.nl is verzending gratis bij bestedingen vanaf € 50,-.

Bij bestedingen onder € 50,- bedragen de verzendkosten € 4,95.
 


Verpakking bestelling



Wij verpakken alle bestellingen met veel zorg.

Omdat wij veel breekbare artikelen verkopen, wordt bij het inpakken gewerkt met schuimkorrels. Deze schuimkorrels zorgen ervoor dat de artikelen goed vastliggen en tegen een stootje kunnen.

 

Betalen

>   Betaal veilig met iDeal
>   Vooruitbetaling per bank
>   Creditcard
>   Paypal
>   Cadeaubon

Ruilen & Retouren

>   14 dagen bedenktermijn
>   Uitzonderingen
>   Stappenplan
>   Kosten retourzenden

 

Betaal veilig met iDeal



Heeft u toegang tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan kunt u gebruikmaken van iDEAL, de makkelijkste manier van betalen op internet.

 

Voordelen van iDeal

  • Snel, makkelijk en veilig online betalen via uw eigen bank.
  • Voor 16.00 besteld en met iDeal betaald? Morgen in huis.
  • iDeal betalingen zijn gratis.

Voorruitbetaling per bank



Bij vooruitbetaling per bank dient u, na het plaasten van de bestelling, het orderbedrag zelf over te maken op de rekening van LeukvoorNL.nl.

Kenmerken van vooruitbetaling

  • Veilig betalen via uw eigen bank.
  • Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.
  • Vermeld bij het overmaken altijd het bestelnummer van uw bestelling.
  • Na ontvangst van uw betaling verzenden wij de bestelling nog dezelfde dag!

Annuleren?
Besluit u na bevestiging van uw bestelling niet tot betaling over te gaan dan horen wij dat graag. Wij kunnen dan de productvoorraad terug zetten. De artikelen van uw bestelling staan namelijk voor u gereserveerd.

Rekeninginformatie

Onze rekeninginformatie:
Rekeningnummer: ABN Amro 45.96.01.326
op naam van: Kirana Wonen
onder vermelding van: Uw bestelnummer
 

Creditcard



U kunt bij LeukvoorNL.nl met uw creditcard betalen. Betaling verloopt echter via Paypal. Paypal handelt via een SSL-beveiligde server, die uw creditcardgegevens versleuteld verstuurd. Na het plaatsen van uw bestelling wordt u doorgeleid naar een veilige pagina van Paypal. Hier kunt u middels een 'Gast-account' betalen met uw creditcard.

  • Na verificatie wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden!
  • Uw creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen.
  • In veel gevallen wordt het bedrag aan het einde van de maand van uw rekening afgeschreven (raadpleeg voor meer informatie uw creditcardmaatschappij)

Geen betaalkosten

Wij brengen geen extra kosten in rekening voor creditcardbetalingen.
 


 

Paypal



Met Paypal kunt u uw eigen bankrekening koppelen aan uw paypal account. Dit is een 100% veilige manier. Wanneer u een aankoop doet bij LeukvoorNL.nl hoeft u met paypal alleen nog uw E-mail adres en uw wachtwoord in te voeren en uw bestelling is betaald.

 

Paypal zal dit later van uw account afboeken. Indien uw paypal saldo op nul staat, zal paypal dit van uw gekoppelde bankrekening afschrijven.
 


 

Cadeaubon



Heeft u een LeukvoorNL.nl cadeaubon ontvangen? Dan kunt u de vouchercode invullen tijdens het bestelproces:

 

  1. Plaats de gewenste producten in de winkelmand.
  2. Klik op naar winkelwagen, hier kunt u de vouchercode invullen.
  3. Kies een betaalmethode om het eventuele restbedrag te betalen. Klik op Volgende.
  4. Controleer uw gegevens en klik op Bevestigen.
  5. Uw bestelling wordt verwerkt.

Wanneer het orderbedrag lager ligt dan de waarde van de cadeubon, ontvangt u per mail een nieuwe vouchercode met het resterende bedrag.
 


 

14 dagen bedenktermijn



Bij LeukvoorNL.nl kunt u een artikel ruilen of retourneren als u dat binnen 14 dagen na aankoop meldt. Het artikel dient compleet te zijn en in de oorspronkelijke verpakking te zitten (indien redelijkerwijs mogelijk).
Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

 

Een retour dient altijd aangemeld te worden (zie stappenplan).

Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Zie uitzonderingen op de bedenktermijn voor een overzicht van uitgesloten artikelen.
 


 

Uitzonderingen



De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:
 

 

  • PiP Studio tassen waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend is.
  • De volgende Fatboy artikelen: Headdemock, Original, Junior, Point, Buggle-Up, FlowerPowerSol, DoggieLounge Large/Small en Pullover.
  • Kortingsvouchers en cadeaubonnen.
  • Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.

Heeft u vragen over de mogelijkheid tot ruiling van je product? Neem dan contact op met onze klantenservice.
 


 

Stappenplan



Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het  stappenplan aan te houden.

 

  1. Meld bij retour@LeukvoorNL.nl dat u een artikel retour wilt sturen.
  2. U ontvangt per mail het retourformulier.
  3. Het retourformulier voegt u ingevuld toe aan het retourpakket.
  4. Na ontvangst van de zending, stuurt LeukvoorNL.nl een ontvangstbevestiging per e-mail .
  5. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug, afhankelijk van uw wens.

 


Kosten retourzenden



Afhankelijk van de reden van retournering, is de retourzending wel of niet gratis. Wanneer u gratis retour mag zenden, ontvangt u van ons een verzendlabel, welke u op het retourpakket kunt plakken. Het pakket kunt u afgeven bij het dichtsbijzijnde Post NL afleverpunt.