Top



LeukvoorNL.nl verzend over het algemeen met PostNL.


GRATIS Verzending vanaf 20 euro


Wat bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten worden bepaald aan de hand van de hoogte van het aankoopbedrag (min een eventuele korting).

Overzicht verzendkosten binnen Nederland:
  • Tot € 20,- zijn de verzend- en afhandelingskosten € 4,95
  • Boven de € 20,- is verzending en afhandeling Gratis. (Tenzij anders vermeld bij het artikel.)
Overzicht verzendkosten België en Duitsland:
  • Tot € 100,- zijn de verzend- en afhandelingskosten € 8,95
  • Boven de € 100,- is verzending en afhandeling Gratis. (Tenzij anders vermeld bij het artikel.)

>> Informatie verzendingen buitenland / Shipping information


Wat is de levertijd?

Wanneer een artikel voorradig is en u plaatst de bestelling voor 16.00, dan wordt de bestelling in 96% van de gevallen de volgende dag geleverd!

Levertijd bij vooruitbetaling:
Bij vooruitbetaling kan het 1 tot 3 werkdagen duren voor wij uw betaling hebben ontvangen. Na ontvangst wordt de bestelling nog dezelfde dag verstuurd.


Waar kan ik zien of een artikel op voorraad is?

Op de artikel pagina staat onderaan de beschrijving wat de actuele status van voorraad is.

Wat als een artikel toch niet snel leverbaar is?

Wij zullen u in dit geval zo snel mogelijk informeren per email. Tevens proberen we aan te geven wat de volgende stappen zullen zijn.

Wat gebeurt er als ik artikelen bestel met verschillende levertijden?

In principe wachten wij tot de bestelling helemaal compleet is voordat wij tot verzending overgaan. Wenst u een gedeelte liever eerder te ontvangen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

U kunt op uw account pagina zien wat de status van uw bestelling is. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt u een mail met tracking code zodat u precies kunt volgen waar het pakket zich bevindt.


Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Wij verzenden standaard met Post NL. Zij leveren bestellingen overdag op het door u opgegeven adres. Treft de bezorger niemand thuis aan, dan wordt de volgende dag nog een bezorgpoging ondernomen. Na de tweede bezorgpoging gaat het pakket naar het dichtsbijzijnde PostNL afhaalpunt waar u 3 weken de tijd heeft om het af te halen.
(Bent u overdag niet thuis? U kunt een alternatief bezorgadres opgeven, bijvoorbeeld het adres van uw werk.) ( Ook kunt u bij opmerkingen aangeven dat het pakket wel of niet bij de buren mag worden geleverd.)

Levertijden PostNL:

  • Maandag: Alleen tweede bezorgpogingen
  • Dinsdag t/m Vrijdag: 09.00 - 20.00
  • Zaterdag: 09.00 - 17.00

Kan ik een voorkeurstijd opgeven?

Helaas is dit niet mogelijk. PostNL bepaalt de routeindeling en tijden van bezorging. U kunt wel een voorkeursdag opgeven bij opmerkingen.

Hoe worden bestellingen verpakt?

Wij verpakken alle bestellingen met veel zorg.
Omdat wij veel breekbare artikelen verkopen, wordt bij het inpakken gewerkt met schuimkorrels. Deze schuimkorrels zorgen ervoor dat de artikelen goed vastliggen en tegen een stootje kunnen.

Vertraging?

In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog in behandeling is.

Als uw bestelling in uw account de status 'in Behandeling' heeft, kunt u het beste direct contact opnemen met de klantenservice.

Heeft u een verzendbevestiging ontvangen per mail, maar nog geen bestelling ontvangen?

Het beste kunt u via de website van Post NL uw bestelling volgen. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Als u uw bestelling 3 werkdagen nadat deze is verzonden nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.